پاوربانك اورجينال پاوربانك اورجينال

تبلیغات و سرمایه گذاری

مديريت شار

در ادامه نگاهي اجمالي به انواع پاور بانك هاي موجود در بازار خواهيم داشت. قيمت پاوربانك فست شارژر توجه داشته باشيد كه براي خريد بهترين پاور بانك هاي موجود در بازار لازم است كه يك سري نكات و موارد را بدانيد و در هنگام خريد به آن ها توجه داشته باشيد. چه براي پاور بانك هاي خورشيدي و چه غير خورشيدي و معمولي همواره به ظرفيت باتري دستگاهي كه مي خريد دقت كنيد. پاوربانك دستگاهي است كه با هر بار شارژ آن مي توان چند بار يك گوشي را شارژ كرد. ظرفيت پاوربانك مهمترين مشخصه آن است كه رابطه مستقيمي با قيمت آن دارد . با توجه به تعدد دستگاههاي ديجيتالي شخصي مانند گوشي، تبلت، اسپيكر و … براي مثال، زمانيكه يك پاور بانك با دو درگاه 2 آمپري انتخاب ميكنيد؛ جريان خروجي در صورت اتصال يك دستگاه به دو آمپر ميرسد و در صورت استفاده از دو درگاه، ممكن است جريان خروجي به هر دستگاه به 1.5 آمپر محدود شود.

پاوربانك

نه تنها بايد به ظرفيت پاور بانك توجه كنيد، بايد شدت جريان خروجي پاوربانك را نيز مورد توجه قرار دهيد. ولتاژ و جريان خروجي پاوربانك هاي هوشمند را مي توان با توجه به نياز باتري دستگاه تنظيم كرد و بسته به نوع دستگاه مي تواند شدت جريان مناسب باتري را پاوربانك اصلي - پاور بانك - فراهم كند. از دلايل چنين انتخابي، ميتوان به پشتيباني از اكثر استانداردهاي لازم شارژ مانند مديريت هوشمند شارژ، تخصيص هوشمند شدت جريان خروجي، شارژ ايمن، در كنار شارژ دو طرفه سريع و پشتيباني از شدت جريان خروجي 3 آمپري و فناوري پاور دليوري اشاره كرد. توجه به خروجي ولتاژ نيز مهم است. و اين پاوربانك داراي نشانگر LED براي نمايش درصد شارژ نيز مي باشد. ابعاد پاوربانك هم يكي از موضوعات مهمي است كه حين خريد بايد به آن توجه داشته باشيد. يكي از بهترين پاور بانك در بازار ايران متعلق به شركت شيائومي مي باشد كه داراي ظرفيت 5000 ميلي آمپر ساعت است و براي شارژ كامل گوشي تا 90 درصد كاملا مناسب است. در اين مقاله 5 مدل بهترين پاور بانك موجود در بازار ايران را به شما معرفي ليست قيمت هاي جديد پاوربانك هاي فست شارژ و عادي - اصفهان تل in 2022 - پاور بانك - كرديم. در اين مقاله قصد داريم تا چند مدل معروف و محبوب را به شما معرفي كنيم. در ابتداي اين مقاله مي خواهيم شما را با معني و مفهوم پاوربانك و مزيت هاي آن آشنا كنيم.

ممكن هست شما به دنبال برندي باشيد كه همه ي فاكتورهاي يك پاوربانك خوب را كه در اين مقاله گفتيم داشته باشد، اما به طور دقيق نمي توان گفت كدام برند بهترين پاور بانك را دارد، زيرا هر برند در يكي از ويژگي ها كيفيت بالاتري دارد. پاوربانك هاي خوب معمولاً خيلي زود شارژ مي شوند اما بعضي از اين دستگاه ها نيز هستند كه بايد چندين ساعت در شارژ بمانند تا باتري آن ها كامل شارژ شود. باتري پاور بانك ها 3.7 ولته و براي تبديل شدن به 5 ولت، 9 ولت و يا 12 ولت بخشي از توان باتري در مدار در اثر تبديل شدن از بين ميره و همچنين بخشي از توان پاور بانك نيز در طول انتقال از پاوربانك به گوشي و بخشي هم تو خود گوشي اتلاف ميشه. در زمان خريد به شارژ سريع باتري پاوربانك نيز دقت داشته باشيد. پاور بانك - آي تي قيمت در مورد پاوربانك هوآوي AP007 ظرفيت 13000 ميلي آمپر ساعت براي شما توضيح مي دهد : پاور بانك ها در اصل باتري هاي خاصي هستند كه در يك مدار با شارژ الكتريكي مشخص ، فشرده شدهاند.پاور بانك ها به شما اجازه ميدهند كه انرژي الكتريكي را ذخيره كنيد و در زمان لازم از انرژي موجود براي شارژ موبايل يا تبلت استفاده نمايد.

اين نكته قابل توجه است كه كاربران حرفه اي گوشي موبايل و تبلت روزانه حداقل دوبار نياز به شارژ ديوايس خود دارند . معمولا گوشي هاي تلفن همراه و تبلت ها در طول 24 ساعت حداقل نياز به يك بار شارژ شدن دارند . در اينجا بيشتر به بررسي وب سايت Home decor - پاور بانك - . اين محصول بسيار با كيفيت است و داراي دو درگاه USB بهره ميبرد و با آن ميتوان تمام گوشيهاي هوشمند و تبلت اندرويد و iOS را شارژ كرد. اين مشكل بيشتر كاربران گوشي هوشمند و تبلت مي باشد. انتخاب و خريد يك دستگاه پاور بانك يا شارژر همراه ميتواند مشكل شما را حل كند. اين مدل پاور بانك از برند تسكو داراي دو (پاور بانك) درگاه USB است و مي توانيد با استفاده از دستگاه هاي مختلف به مانند لپ تاپ و گوشي موبايل را شارژ كنيد. براي خريدراحت و ايمن تجهيزات دوربين فيلمبرداري و عكاسي مي توانيد به سايت شاپ هشت و چار مراجعه كنيد. بايد انتظار داشته باشيد كه براي پاوربانكهاي با ظرفيت بالاتر، سرعت شارژ سريعتر، ويژگيهاي ايمني بيشتر و كيفيت ساخت بهتر، هزينه بيشتري پرداخت كنيد. يك پاور بانك خوب همچنين باايد طيف وسيعي از دستگاه هاي همراه را پشتيباني كند و درگاه مناسبي براي اتصال آن ها داشته باشد. آيا مي دانيد بهترين پاور بانك ها چه امكانات و قابليت هايي دارند.

https://esfahantel.com/product-category/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9/

 

برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/1/20 ساعت: ۱۳ توسط:najram :